produse

Produse Promoționale

Produse promotionale

Materialele promoționale sunt produse inscripționate cu numele, logo-ul, mesajul sau oferta unei companii, menite să informeze clienții în legătură cu compania, un produs sau să recompenseze fidelitatea. Ele sunt un instrument de comunicare cu clienții potențieli și actuali, cu mare putere de convingere.

De aceea orice companie, pentru a organizarea o campanie de marketing de succes, nu trebuie sa treacă niciodată cu vederea acest gen de produse. Ele o pot ajuta să crească vizibilitatea brandului, să-și consolideze poziția și să câștige mai multă încredere pe piață.

Produsele promotionale reprezinta un canal important de comunicare, ce pot fi folosite în mod independent de alte canale sau vin să completeze și să întărească mesajul comunicat pe acestea. Dacă sunt bine realizate și distribuite acolo unde trebuie, efectele generate sunt foarte avantajoase pentru companie. În multe cazuri ele sunt mult mai eficiente decat reclamele la radio sau panourile outdoor. 

La ora actuală există o multitudine de variante de produse de catalog disponibile, tehnologii foarte variate de imprimare și mijloace nenumărate de personalizare. Practic, orice companie, în funcție de preferințe, creativitate și intenții poate alege și solicita realizarea de proiecte dintre cele mai ingenioase și originale.

Oamenii sunt încântați să primească un produs util și reprezentativ, inscriptionat cu numele sau logo-ul unui brand. Pe măsură ce ei folosesc acest produs și se familiarizează cu brandul, sansele de a  cumpera de la o companie sau de a deveni client fidel cresc. Putem spune chiar că oferirea unui produs promoțional funcționează ca o carte de vizită specială.

Materialele promoționale oferă acel plus de expunere de care orice companie are nevoie. Spre deosebire de reclamele TV sau în print outdoor, care sunt văzute în trecere sau ori de câte ori avem drum acolo unde sunt afișate, produsele promoționale utile pot fi vizualizate de un număr nelimitat de ori, pe o perioadă mult mai mare de timp.

Un material promoțional bine gândit și ales poate inclusiv să influențeze decizia de cumpărare sau chiar să schimbe acest obicei. Cei mai mulți clienți sunt mult mai receptivi să încerce și să folosească produsele unei companii, după ce au primit un material promoțional gratuit. 

Pentru a asigura expunerea și vizibilitatea dorită, este bine ca o companie să analizeze foarte bine cu ce produse își asociază brandul și scopul pentru care le oferă. Cele mai apreciate produse, care pot garanta succesul unei campanii, sunt produsele care pot fi utilizate în mod frecvent, care sunt reprezentative pentru domeniul de activitate al companie, care sunt pentru sezonul în care se derulează campania de promovare. 

Acest lucru înseamna ca produsele cu cel mai mare succes sunt acelea de care consumatorii au nevoie cât mai frecvent. Astfel cele mai populare produse promoționale sunt: pixurile, canile, stick-urile USB, tricourile sau rucsacurile.

 

Pentru produse "ready-made" acceseaza cu incredere siteul nostru dedicat cu comenzi si plati online: XPRESSMAG 

 

Pentru a produce și a alegeți produse promoționale cât mai potrivite și a organiza campanii promoționale reușite, este bine să apelați la o agenție de publicitate specializată, așa cum suntem și noi cei de la Xpress.

Pentru o ofertă personalizată