produse

Produse tiparite

Produse tiparite (offset și digital)

Produsele tiparite sunt un mijloc excelent de comunicare cu clienții. Impactul vizual obținut printr-un print cu o grafică deosebită și o execuție impecabilă este puternic, iar informația prezentată persistă mult mai bine în memoria celor care le primesc și le consultă. 

Chiar dacă aparțin categoriei clasice de instrumente de marketing, există un public țintă și multe domenii în care acest format este foarte apreciat și util pentru consolidarea relației cu clienții și colaboratorii.

În ciuda interesul tot mai mare pentru publicitatea online, produsele tiparite vor continua să fie o componentă indispensabilă a mijloacelor de promovare și toate companiile dornice de performanță trebuie să combine și să exploateze în mod eficient avantajele oferite de oricare dintre aceste elemente de marketing. 

Produsele tiparite pot fi extrem de utile pentru a comunica unui public de categorii diverse și cu interese dintre cele mai variate. Ele pot fi folosite pentru a informa, contextual, pentru a prezenta o ofertă, o promoție sau un discount sau pentru a transmite mesaje mai complexe. 

Tiparul are efect activator la nivel emoțional și poate influența și convinge mult mai bine o audiență formată dintr-o categorie de consumatori bine targetate. Tiparul este concret, credibil și poate atinge mai bine clienții care au în continuare o puternica afinitate pentru comunicarea tipărită. 

Produsele tiparite pot fi folosite în continuare cu succes în combinație cu alte mijloace mai moderne de promovare. Împreună cu acestea pot intensifica impactul comunicarii publicitare. Printul oferă o modalitate de receptare intensă și de durată, este un suport foarte bun pentru consolidarea unui brand și produce efecte pe termen lung.

În funcție de interese și de tirajele dorite, pentru a se promova, o companie poate apela la oricare dintre formele offset sau digitale. Tipărirea digitală se realizează cu imprimante cu tehnologii laser, pe când cea offset implică procedeul de printare prin care imaginea se transferă pe suportul ales cu ajutorul plăcilor tipografice. Digitalul oferă avantaje la tirajele mici şi lucrările cu multe variabile, pe când tirajul offset este învingător în cazul comenzilor cu un număr mai mare de produse. 

Presele digitale de astăzi sunt foarte performante și oferă un raportul calitate/preț foarte bun, însă ele nu sunt încă în măsură să concureze cu volumul de muncă al unei tipografii clasice. Tehnologiile disponibile la ora actuală garantează beneficii și calitate excepțională a printului pentru orice metodă ați alege. 

Pentru produse "ready-made" acceseaza cu incredere siteul nostru dedicat cu comenzi si plati online: XPRESSMAG 

Dacă aveți nevoie de realizarea de materiale de prezentare și promovare în format tipărit offset sau digital, noi cei de la Xpress vă stăm la dispoziție întotdeauna cu aparatură performantă, o echipă cu multă experiență și sfaturi pentru a obține rezultatele dorite, cu cele mai mici costuri.

Pentru o ofertă personalizată